Dark Souls 3 - Повне керівництво по святині Firelink

Anonim
Dark Souls 3 - Повне керівництво по святині Firelink - Гри

Зміст

Firelink Shrine отримав серйозне оновлення, починаючи з оригіналу Темні душі днів. Це більше порівняно з Nexus з Душі демонів тепер, ніж будь-що інше. Таким чином, існує безліч НПС і продавців магазинів, які приходять і йдуть протягом всієї гри. Якщо ви маєте витратити Souls, ви ходите по магазинах у Firelink Shrine.

Цей посібник охоплює кожного знайденого персонажа Темні душі 3Святиня Firelink. Я пройду через вас, де їх знайти, і як розблокувати повний потенціал своїх магазинів і послуг. Тим не менш, символи, які не пропонують гравцеві будь-які послуги, висвітлені в Повному керівництві по NPC Questlines.

Якщо ви ще не закінчили Темні душі 3, будьте обережні - може бути спойлери вперед. Я залишив, як я міг, так що ви могли б відчути історії для себе, але є характер, пункт, бос і розташування назви розкидані по всьому. Вважайте себе попередженим.

Темні душі III: Святиня Firelink

Якщо ви знайдете час для вивчення Firelink Shrine, ви знайдете безліч смаколиків. Є 2 Homeward Bones і 2 Embers, приховані про навколишнє кладовище.

Якщо ви виходите праворуч, коли виходите з храму, ви можете знайти щит, який ховається в дереві. Далі по лівому шляху є маніяк, що володіє катанами, який атакує вас на вигляд. Якщо ви вб'єте його, ви можете розграбувати його обладнання. Якщо він падає з краю, просто вийдіть з гри і увійдіть знову, і його видобуток з'явиться.

Якщо ви придбаєте Tower Key для 20000 Souls від Shrine Handmaid, Firelink Shrine відкриється ще далі. Досліджуючи повз башти, ви отримаєте комплект броні, два кільця, осколок Естуса і ключовий елемент, який можна подарувати Вогнепасника. Ключ Tower також відкриває доступ до Темні душі 3Російське обов'язкове торговельне гніздо.

Храм рабині

Храм слуги є Темні душі 3Російський генерал-купець. Її інвентар у магазині має скромний початок, але дає їй umbral ash Знайдений протягом всієї гри буде постачати свій магазин багато нових виробів.

Розташування Umbral Ash

• Попіл Мортича - З розпаленого вогнища мосту в населеному пункті нежить, прямуйте прямо до місця, де з неба падають гігантські стріли. Підніміться в кладовище і візьміть ці попели з одного з двох трупів.
  • Попіл Паладіна - З собору Глибокого багаття, повісьте вліво. Поверніть вниз по міні яру і вбийте шахраїв, що охороняють труп в кінці. На трупі ви знайдете попіл Паладіна.
  • Попіл Dreamchaser - З Старого Вовка Фаррона багаття у Фаррон-Херні, вийдіть на вулицю і спускайтеся по сходах. На вершині сходів є підозрілі стіни. Натисніть його, щоб виявити прихований прохід, що веде до золи umbral.
  • Порог могили - З катакомб Кам'яного вогнища, йдіть прямо і візьміть ліворуч вниз по сходах, уникаючи прокатки кулі скелетів. Убийте щурів і опустіть ще одну сходинку в цьому районі, розбивши скелети по дорозі. На вершині ви знайдете попіл.
  • Зола, покрита екскрементами - Від вогнища Дальній садиби в Іритіл Бореальної долини, підніміться вгору по сходах і обведіть праву стіну, поки не прийдете до каналізації. Крок всередині і танцюйте уважно навколо павуків до сходів. У дверях навпроти сходів лежить труп з попелом.
  • Xanthous Ashes - Відправляйтеся в кімнату, де десятка в'язнів, що володіють брендовими прасками, ходитимуть навколо статуї в Іритіллі. Увійшовши в кімнату з ярлика ліфта, поверніть ліворуч і обнявши стіну. Відкрийте камеру в кінці двома трупами і візьміть Xanthous Ashes.
  • В'язень головний попіл - Захопивши ключове кільце Jailor повз токсичної церкви, прихованої в Profaned Capital, поверніться до вогнища Ірхітла. Ідіть прямо по залу і впасти на виступ на нижньому поверсі нижче. Головуйте прямо по коридору, поки не натрапите на камеру з двома дверима, а труп розкинувся у модному кріслі. Розблокуйте двері, щоб претендувати на попіл.
  • Попіл Істрова - Від вогню понтифіка Суливана в Іритіл Бореальної долини, вийдіть через двері і вгору по сходах ліворуч. Прокиньтеся через гігантський внутрішній дворик і вгору по сходах, у будівлю прямо перед собою. Підніміться вгору на іншу сходинку і повісьте праворуч. Спуститься на нижній край і підбіг арку. Будьте обережні з лучниками, тут. Підніміться на наступну арку і поверніть праворуч, спускаючись по сходах. Внизу ви знайдете попіл.
  • Порожнистий попіл - Від вогню Чемпіона Гундира в Невигнутій Могилі, прямуйте прямо всередину святині. Поверніть праворуч вниз по сходах і візьміть ще один праворуч на посадку. У нижній частині сходів, повернути ліворуч у розворот і голову вниз зал. Попіл знаходиться на трупі в кінці.

Крім того, якщо важливі постачальники NPC вмирають з будь-якої причини, ви можете забрати їх умбральний попіл і віддати його святині. Роблячи це, ви отримуєте доступ до товарів, які вони мали після смерті.

Коваль Андре

Андре є Темні душі 3Перейти до коваля. Тобто, не існує іншого (живого) коваля у всій грі. Він буде посилити Вашу зброю, луки, каталізатори, куранти, талісмани і щити в обмін на титаніт. Ви можете отримати краще пояснення, якщо ви розмовляєте з ним самостійно - разом з ура! жест.

Андре також може вливати більшість зброї дорогоцінні камені. Посилені, сирі та вогонь відкриті з самого початку, але щоб розблокувати 12 інших вливань, ви повинні шукати 4 вугілля.

Розташування ковальського вугілля

• Вугілля Фарон - З вогнища Фортеці на півдорозі в Дорозі Жертв, прямуйте прямо і по стежці. Обійте правильну скелю, поки не прийдете до кам'яної стіни. Увійдіть у двері і повісьте вліво. На трупі, що пройшов повз лицаря, лежить Фарронський вугілля.
  • Вугілля мудреця - З Фаррон Тримайте багаття, вирушайте в болото і обіймайте ліву стіну. Після моди ви зустрінете башту, яку охороняє самотній воїн, замаскований у темряві. Розбирайтеся з ним і ввійдіть до вежі, щоб знайти Вугілля Мудреця.
  • Профановане вугілля - У Ilithryll Dungeon, голову вниз до приміщення з дюжиною jailer весь кружляючий ріст. Виходячи з ярлика ліфта, потрапите в першу клітинку ліворуч, де ви знайдете осквернений вугілля, що сидить на трупі.
  • Гіганти Вугілля - З багаття Анор Лондо підніміться по сходах і пройдіть через ворота зліва. Візьміть праворуч у кімнату і розграбуйте гігантський вугілля від трупа.

Вогонь охоронець

Пожежний охоронець у Темні душі 3 буде вирівнювати вас в обмін на Душі, але це не все, що вона робить. Якщо ви надасте їй душу Вогнепаса, знайдену на вершині дзвіниці у Храні Firelink, вона зможе вилікувати Темний Сигіл (див. Yoel & Yuria of Londor).

Там інший ключ-пункт ви можете дати їй що unlocks один з Темні душі 3Багато кінців. Щоб знайти його, пройдіть всередину святині з багаття Гундира Чемпіона в Невисоких Могилах і візьміть два лівих вниз по великій сходи. Внизу, поверніть праворуч у розворот і влучите підозрілу стіну. Елемент знаходиться на трупі в кінці.

Ludleth of Courland

Людлет Вигнанці є єдиним володарем Шлаку, який охоче сидить на своєму троні Темні душі 3. Після відновлення печі "Транспозиції" з "Прокляття, що загнив", "Велика деревина", Людлет перетворить унікальні і закручені душі на заклинання, зброю і кільця.

Кожна унікальна душа має принаймні дві нагороди, що вимагають декількох проходжень, щоб отримати все.

Грейрат з поселення мертвих

Грейрат вперше зустрічається в камері на Високій стіні Лотріка. Знайдіть Ключ від Стільниці, схований у тому ж приміщенні, що і Осколок Естуса, а потім переконайтесь у Башті на вогні на стіні. Зробіть свій шлях вниз до підвалу вежі і головою вниз по коридору. Розблокувати камеру в кінці і Greirat буде деформація Firelink Shrine з вашого дозволу.

Як оновити магазин Greirat's

Greirat діє як інший генеральний купець, контрастуючи інвентар Shrine Handmaid''s постачаючи товари унікальні тільки йому. Будучи злодієм, Greirat оновить свій магазин після того, як ви дозволити йому грабувати в світі.

• Перше оновлення - Знайдіть Лоретту в поселенні Нежить між 2-м і 3-м багаттями району. Подаруйте Грірату свою дрібничку. Після моди, Greirat попросить лишити shrine та грабеж. Нехай він і він повернеться після того, як ви поб'єте наступного боса.
  • 2-е оновлення - Як тільки ви досягнете Іритіл Бореальної Долини, Грейрат стане неспокійним і знову попросить гарного грабування. Будьте обережні з цим і не розмовляйте з Greirat, поки ви не просунете квестлі Seigward і Patches до Boreal Valley. Після того, як ви відішлете його, він повернеться після того, як ви вб'єте понтифіка Суливана або Старого короля демонів - якщо тільки ви не відправили його в невідповідний час, і в цьому випадку він загине.

Не надсилайте Грірату на третій раз. Він не повернеться зі свого грабування на даху Великого архіву. На щастя, це не обрізає нас від його інвентарю. Дослідіть область його смерті, поки не знайдете його тіло і принесіть умбральську попелу назад до святині.

Йоель і Юрія Лондора

Yoel зустрічається в селищі нежить в основі 1-го багаття, Підніжжя Високої Стіни. Після прийняття паломника до вашої служби, він буде викривлювати святиню Firelink. Поговоріть з ним там, щоб отримати жест Бекона.

Як вирівняти з використанням Dark Sigil

Yoel пропонує "безкоштовне" вирівнювання через створення та використання Темний Сигіл. Після вирівнювання з ним одного разу, ви отримуєте Темний Сигіл, предмет, який з часом перетворює вас в дупло.

За допомогою Dark Sigil на екрані стану можна відслідковувати поглиблення. Після досягнення певних важливих етапів, ви можете поговорити з Yoel, щоб знову підвищити рівень.

Після того, як ви на 5 разів підніметеся на Yoel або ввійдете в катакомби Карфуса, він помре.

Якщо ви зрівнялися з ним 5 разів, Юрія зустрінеться біля свого тіла. Вона поглинає інвентар магазину Yoel і по суті займає його місце. Вона навіть дасть вам жест гідного лука.

Якщо ви вилікуєте Темний Сигіл у будь-який момент, Юрія зникне. Якщо ви не будете дотримуватися квестової лінії Dark Sigil з Анрі Астори, вона також зникне. Тримайте її навколо протягом тривалості гри, і ви розблокуєте альтернативний кінець.

Корнікс Великого Болота

Cornyx зустрічається бовтаючись у клітці біля багаття Кліф нижній у селі Нежить. Він буде деформуватися у Firelink Shrine і стати вашим майстром Pyromancy, якщо ви приймете.

Поговоріть з ним на Firelink, щоб отримати жест привітання та Pyromancy Flame. Corynx - єдиний персонаж, який може оновити Pyromancy Flame.

Розташування Pyromancy Tome

Приведення Cornyx Pyromancy Tomes відкриває нові Pyromancies для його магазину.

• Великий Болото Pyromancy Tome - З багаття розп'яття Вудс, голову через воду до будівлі з двома лицарями. Поверніть праворуч, обнявши зовнішню стіну, доки не дістанетеся до ділянки глибокої води, де знайдеться цей топік Pyromancy.
  • Carthus Pyromancy Tome - З багаття Бездни Watcher, голову вниз у Катакомби Carthus та пересікають міст. Поверніть наліво і підніміться по сходах, потім слідуйте лівому коридору і спускайтеся по сходах. Потрапивши в більшу кімнату, поверніть праворуч і потрапите в стіну. За ілюзією - це Тома Карфос Піромансі.
  • Izalith Pyromancy Tome - З вогнища Старого короля в палаті в Тлеючому озері пройдіть по коридору ліворуч. Ви потрапите в томі в кімнаті наприкінці.
  • Quelana Pyromancy Tome - З багаття демонів Руїни в Smoldering Lake, заходьте в велику кімнату з натовпом ворогів всередині. Бій свій шлях до найнижчого рівня і візьми в коридор праворуч. Візьміть перший праворуч і прямуйте прямо вперед, щоб досягти ілюзорної стіни. Прокрутіть його, щоб знайти томі на трупі павука.
  • Серйозний керуючий Pyromancy Tome - Знайдений на трупі під час бою Верховного Володаря.

Ірина Каріма

Ірина зустрічається в камері біля вежі в поселенні Нежить. Після того як купувати Grave Ключ, голова вниз до каналізації підключення Кліф нижній та Dilapid Bridge костри та розблокують двері знайдені там.Слідуйте по стежці в яру і пряміть головою, перетворюючись на кімнату ліворуч. Ігноруйте щурів і підніміться по сходах. Тут ви знайдете Ірину, яка буде викривлювати Храм Firelink після прийняття її у службу. Розмовляючи з нею, ви пройдете молитовний жест.

Розташування Брайля Божественний Томе

Оскільки Ірина сліпа, ви повинні знайти Божественний Томес, написаний шрифтом Брайля, щоб розширити її вибір Чудо. На щастя, кожен Божественний Томе доступний в Темні душі 3 написано шрифтом Брайля.

• Брайля Божественний Томе Каріма - З Половини Тримайте багаття на Дорозі Жертв, поверніть назад по сходах і перейдіть міст. Обережно впасти з лівого краю на землю нижче і продовжити в невелику печеру, де 2 собаки лежать в засідці, захищаючи Брайля Божественний Томе Каріма.
  • Лондор Брайля Божественний Томе - Купівля для 50 душ з Юрії Лондора.
  • Глибокий шрифт Брайля Боже - Крім великої кімнати, де вас перший раз атакує гігант в соборі Глибокого, ви будете перебігати міміку (скриня зі скарбами-вбивцею). Заблудайте міміку, і вона впаде в глибокий шрифт Divine Tome.
  • Брайля Божественний Томе Лотріка - Від вогню Драконівського Броня оберніться і слідуйте за перилами праворуч, поки не зустрінете пролом. Пройдіть повз дірку в огорожі і потрапляйте в кімнату з трупом, що тримає Брайля Божественний Томе Лотріка.

Будьте обережні з приведенням Глибокий шрифт Брайля Боже і Лондор Брайля Божественний Томе до Ірини. Якщо ви купуєте будь-який з темних чудес від неї, вона зникне з Firelink Shrine.

Якщо це відбудеться у вашій грі, відправляйтеся в кімнату для боса Iudex Gundyr. Там буде ворожнеча Ейгон Карима, поруч з Іриною. Переможете його, і вона повернеться в Firelink Shrine, щоб продовжити продавати Чудеса. Якщо ви придбаєте всі темні чудеса від неї, вона взагалі перестане продавати.

Купуйте все, що продає Ірина після того, як привела її Брайля Божественний Томе Каріма і Брайля Божественний Томе Лотріка і вона просуне свою сюжетну лінію до свого "хорошого" закінчення.

Орбек з Вінхейма

Orbeck зустрічається в Дорога жертвоприношень на арені боса Crystal Sage. З багаття розп'яття Вудс, голову всередині будівлі через тріщину в стіні і йти вгору по сходах. Перетинайте міст і повісіть ліворуч. Обійми правою стіною, щоб утриматися від падіння і зробити право. У верхній частині ще однієї сходинки знаходиться дверний проріз праворуч.

Продовжуйте через під'їзд, щоб зіткнутися з роботою Орбека ліворуч. Якщо у вас є щонайменше 10 розвідки, він запропонує навчити вас Sorceries. Прийняти і він буде деформуватися в Firelink Shrine.

Розташування прокрутки чаклунства

Orbeck вимагає Sorcery Scrolls, щоб розширити свій арсенал потужними Sorceries.

• Свиток Мудреця - З багаття Руїни Руїни в Фаррон-Хостері, спускайся по рампі і повіси ліву. Слідуйте по стіні навколо до місця з мертвими грибами. Прокрутка знаходиться поруч з одним з них.
  • Золотий свиток - З багаття Руїни Рух, спускайся по рампі і поверни праворуч у ворота. Опустіть сторони обриву, поки не натрапите на територію з базилісками (проклять жаб). Вони охороняють печеру з Золотою прокруткою, що знаходиться в пастці всередині.
  • Свиток Логана - З багатих Кам'яних вогнищ, ковзаємо вниз по драбині і опускаємо вниз з отвору в стіні. Поверніть ліворуч і підніміть рампу до будівлі. Зробіть свій шлях через церкву, оточену токсичним болотом, і підніміться по сходах. На даху церкви знаходиться чаклун, який скидає Логановський свиток.
  • Кристалний свиток - Нагорода за вбивство Кришталевого Мудреця у Великому Архіві

Ви повинні дати Орбеку хоча б один прокрутку, перш ніж вбити Бездни спостерігачів. Якщо цього не зробити, він піде. Даючи йому один сувій і купуючи три його заклинання, підкаже йому, щоб він дав вам кільце молодого дракона. Купівля Aural Decoy, Farron Flashsword і Pestilent Mercury допоможе вам підірвати кільце Дракона Дракона разом із жестом Silent Ally.

Після того, як ви привезете Orbeck всі 4 скручувань чарівництва і купити всі його заклинання, він скаже вам, що він від'їжджає. Як тільки він це зробить, ви можете викликати його на боротьбу з принцами-побратимами.

Після боротьби з принцами-близнюками, ви можете знайти його тіло на даху Великого архіву. Якщо ви відновите його umbral попелу, ви можете досі доступ до його інвентаря через Shrine Handmaid. Хоча ви могли б замість того, щоб принести Orbeck's Ashes назад до Юрії, за унікальною зброєю.

Карла

Карла зустрічається в замкнутій клітці в Іритіллі. Візьміть ключове кільце Jailer, піднявшись по сходах на токсичну церкву в оскверненому столиці і вирушивши вгору по сходах. Брелок для ключів можна знайти в кінці залу. Потім викривіть вогонь Іритіллового Підземелля і опустите ярлик ліфта до кімнати з десятками тюремників.

Відправляйтеся в далекий кінець кімнати і поверніть праворуч до сходів. Поверніть праворуч в коридор і вбийте тюремника, що блокує ваш шлях. Ви зустрінете камеру Карли. Вона буде викривлювати Firelink Shrine після приведення її до вашої служби.

Як дізнатися темні заклинання

Карла - майстер темної магії, і візьме будь-які томи, пов'язані з темними мистецтвами. Принесіть її Quelana Pyromancy Tome і Серйозний керуючий Pyromancy Tome, яку Cornyx відмовить.

Ви навіть можете переконати її навчити вас вмісту Лондор Брайля Божественний Томе і Глибокий шрифт Брайля Боже якщо у вас немає серця, щоб зіпсувати Ірину зі своїм темним вмістом.

Там у вас є, все, що вам потрібно знати, щоб отримати максимальну віддачу від Firelink Shrine. Ознайомтеся з повним Керівництвом для NPC Questlines для деталей на невловимих персонажів, як Hawkwood, Leonhard, і Sirris.

(Джерело зображення: Wiki Fextralife)