Posted on
Дата Створення: 15 Серпень 2021
Дата Оновлення: 7 Травень 2024
Anonim
Бог війни 2018 р .; Керівництво та двокрапка; Норнір головоломка грудей місцях і рішень - Гри

Зміст

Є тонни різних скринь, щоб зібрати в Бог війниПерший вихід на PS4. Багато хто з них будуть містити хаксилвер, а інші будуть містити руни. Тим не менш, інші, називається Nornir Скрині, буде містити оновлення для Кратос, таких як здоров'я і люті підвищує. Ви захочете скористатися цими оновленнями, оскільки вони зроблять вашу подорож набагато простішим.

Кожна з цих скарбниць добре схована і закріплена за набором рун (або печаток), які діють як маленькі головоломки. Щоб розблокувати скрині Nornir, потрібно зламати три пломби, що блокують кожну з них. Деякі руни будуть легко знайти, а інші зроблять деяку винахідливість, щоб знищити.

Цей посібник покаже вам, як знайти кожен скриню, а також де знайти кожну рунну кришку.

Уайлдвудс: 1 Nornir Chest

# 1: Після першої битви (оновлення здоров'я)

Після того як ви перемогли ваш перший набір Draugr в Wildwoods, голову прямо. Пройдіть повз камінь життя на землі і в бік блокованого проходу перед вами. Перерва через ліс, щоб знайти цей Nornir грудей.

Друк 1: Коли ви входите в нішу, перша рунна печатка відразу ж з правого боку - на іншій стороні сходів. Киньте свій сокиру, щоб розбити його.

Друк 2: Друга руна знаходиться праворуч від грудної клітки, сидячи біля стіни.

Друк 3: Третя руна знаходиться з лівого боку кімнати в кам'яному саркофазі.

Перевал річки + печера відьми: 5 Скрині Норніра

№1 після реванса (оновлення здоров'я)

Так само, як і в першому артефакті в цій області, вам знадобиться деякий час, щоб дістатися до першого судна Nornir у річці Пас. Після того, як ви будете боротися з Ревентантом, який прийде після важкого Драугра, підніміться на другий сюжет і поверніть праворуч. Прямо вперед ви побачите груди серед деяких сміття.

Примітка: Якщо ви повернете ліворуч, а не праворуч, ви знайдете святиню.

Друк 1: У верхньому правому кутку, коли звернена до грудей.

Друк 2: Оберніться і подивіться вгору. Ліворуч від моста на відстані (не найближчого до вас) і повз ланцюга ви побачите другу руну.

Друк 3: Опустіть міст найближчим до вас і перейдіть. Як тільки ви переходите, зупиніться і подивіться вгору і виїхали. Третє рунне ущільнення знаходиться в ніші.

№2: після завершення потолочної головоломки (Rage Upgrade)

Після завершення головоломки зі стелі (та після того, як Atreus приєднається до вас на іншому боці), оберніться і підніміться на шипова штуковина. Подивіться праворуч і знайдіть груди.

Друк 1: Поверніться з грудей і побачите рунний ущільнювач на скелі.

Друк 2: З 1 поверніть ліворуч і подивіться вгору.

Друк 3: Це трохи складніше. З 2, подивіться ліворуч і побачте сині педики печатки за променями. Підніміть платформу, на якій ви знаходитесь, щоб отримати хороший кут, з якого можна кинути свій сокиру.

# 3: Після головоломки з піску та боротьби з троллями (оновлення здоров'я)

Після того, як ви завершите головоломку з піску, ви пройдете через печеру і побороть троля з іншого боку. Переможете його і подивіться ліворуч від області. На краю ви знайдете цю скриню. Ущільнення - це дзвони, і ви повинні подзвонити їм швидко, щоб відкрити його.

Белл 1: Трохи вище грудей.

Белл 2: Подивіться ліворуч і вгору. Цей дзвінок знаходиться прямо за вами на скелі з видом на водоспад.

Белл 3: З грудей йти вправо і через кістки гіганта. Прямо вперед, по всій території, третій дзвінок сидить на вершині скелі.

Найпростіший спосіб - це потрапити у дзвони в такому порядку: 3,1,2. Ви будете мати тільки кілька секунд, щоб вразити кожен дзвінок. Ви отримаєте Idunn Apple за свої неприємності.

# 4: У печері відьми (неможливо досягти першого візиту)

Ця груди можна знайти в печері відьми після того, як ви побили нічні кошмари. Від мосту поверніть і подивіться на задню частину території (до будинку відьми). Внизу, ви побачите груди у воді.

Ви не можете отримати цю грудь ще, хоча. Ви можете повернутися до того, як Atreus може будувати мости.

# 5: Вихід з печери через колодязь (неможливо досягти першого відвідування)

Оскільки вам також знадобиться Атреус, щоб переправити вас через воду в печері, ви не зможете вийти через колодязь вперше, коли ви відвідаєте цю область. Але як тільки ви можете досягти грудей, вам знадобляться вітри Хей, щоб відкрити її. Ми оновлюватимемо це керівництво скріншотом і кроками під час доступу до цієї області.

Передгір'я: 1 Nornir Chest

# 1: Після зустрічі з Сіндрі

Зрештою, ви зустрінете брата Брока, Сіндрі. Поговоривши з ним, вийдіть з табору і йдіть прямо. Вороги будуть породити і настане тривалий конфлікт. Після того, як ви перемогли всіх ворогів, відправляйтеся вгору по схилу і йдіть вправо. У задній частині області, ви знайдете цей Nornir грудей.

Щоб відкрити його, потрібно вирівняти кожен з трьох поворотних полюсів до рун на грудях. Це робить питання, які полюси показують, які руни оскільки кожен полюс не має всіх рун, вирізаних у них. Ось що потрібно зробити:

Полюс 1: Безпосередньо ліворуч від грудей. Це потрібно звернути на символ "squiggly".

Полюс 2: Оберніться і поверніться вниз по схилу. Поверніть наліво, і ви побачите цей полюс, розташований на скелі трохи вище рівня очей. Це потрібно звернути на Символ "P".

Полюс 3: Поверніть праворуч і слідуйте по стежці навколо дерева. Цей полюс буде в основному закритий отруйним туманом. Киньте свою сокиру на полюс туману, щоб розкрити руну. Це потрібно звернути на зворотний символ "B".

Alfheim: 4 Скрині Норніра

# 1: Заповідник "Ельф" (оновлення здоров'я)

Перемогли ворогів на пляжі в Light Elf Sanctuary, дотримуйтесь шляху, поки він не розганяється. Поверніть ліворуч, і ви прийдете до місця, зображеного вище. Нордірський груди знаходиться всередині притулку.

У цьому районі на дзвіночках немає рун, але послідовність для відкриття скрині така:

1. Дзвін над дверима
  2. Поверніть ліворуч і подзвоніть на третій дзвінок
  3. Поверніть ліворуч і подзвоніть на шостий дзвінок

Всередині груди ви знайдете Idunn Apple.

Примітка: Якщо ви не знаєте, як дістатися до Light Elf Sanctuary, поверніть праворуч, як тільки ви ввійдете в озеро Світла. Пройдіть весь шлях до кінця. Потім поверніть праворуч і рухайтеся по каналу. Ви знайдете берег і можете причалити там.

№2: кільцевий ритм храму (оновлення здоров'я)

Після того, як ви ввійдете до Храму кільця, підготуйтеся до боротьби з Темними Ельфами. Після того, як ви переможете їх, продовжуйте вздовж траншеї з лівого боку. Врешті-решт, ви зіткнетеся з черговим сумочкою Норніра, розташованим у стіні.

Перейдіть до правого боку і активуйте колесо так, щоб середня секція перед вами спускалася. Киньте свій сокиру, щоб закріпити його на місці.

• Друк 1: Опустіть. Через платформу перед вами.
  • Друк 2: Поверніться. На стіні за кермом.

Тепер підніміться назад і поверніть колесо вниз таким чином, щоб обидва частини підлоги (середня частина і частина, на якій ви стоїте) спускалися. Киньте свій сокиру, щоб закріпити його на місці.

• Друк 3: Поверніться. Підніміться на виступ, щоб знайти його в стіні.

Ви отримаєте Idunn Apple за всі ваші зусилля.

# 3 запечатані двері з хрестоподібним храмом (Rage Upgrade)

Коли ви дістанетесь до власне Храмового храму, блакитні двері перед вами будуть заблоковані. Перш ніж продовжити розповідь, поверніть ліворуч і виконайте дії, що знаходяться вниз. У нижній частині поверніть праворуч, і ви побачите ворота з двома вузлами, один з яких тримається, а інший висить зі стелі. Киньте свою сокиру і одночасно знищуйте обох.

Після того, як ворота відкриті, вам доведеться кільце три дзвони швидко.

• Белл 1: На кінці коридору над грудьми.
  • Белл 2: Ліворуч від воріт, розташованих у стіні.
  • Белл 3: За спиною, повернута під кутом.

Існує не простий спосіб відкрити цю скриню, крім швидкого. Ми виявили, що послідовність 3,2,1 була найбільш ефективною. Заявити про своє Ріжок з кровопролиття.

# 4: На воріт (Rage Upgrade)

Після Atreus отримує спроможність побудувати світлі мости, you''ll врешті-решт встигають назад до храму головні двері, ті ви не могли біля Nornir Груди 3. Але не ідете через двері тільки все ще! Замість цього розверніться і помістіть кришталь у розетку під укриттям.

Після того, як світлий міст буде створений, підніміться на вершину, щоб знайти четвертий груди Nornir. Відкриття цього є ще одним випробуванням швидкості та точності.

• Белл 1: Всередині притулку, трохи вище грудей.
  • Белл 2: Над сходами праворуч (де ви піднялися).
  • Белл 3: За вікном на протилежній стороні дзвоника 2.

A Ріжок з кровопролиття буде всередині.

Гора: 2 Скрині Nornir

# 1 всередині гори (оновлення Rage)

Після завершення світлової головоломки, коли ви вперше входите в гору (де бог оленя сидить на троні), на правій стороні кімнати відкриється прохід. Пройдіть і слідуйте по шляху. Після боротьби з Revanant, піднятися на уступ і перемогти всіх Draugr.

З виступу, який ви спочатку піднялися, щоб потрапити в цю область, йдіть ліворуч. Попросіть Атрея створити світлий міст і піднятися на нього. Ви знайдете цю групу Nornir. І, подібно грудям у Передгір'ях, потрібно вирівняти руни на трьох поворотних стовпах.

Полюс 1: Біля підніжжя моста справа. Цей полюс повинен показувати символ "R".

Полюс 2: Ідіть до виступу, на який ви піднялися, щоб потрапити в цей район. Подивіться вгору і ліворуч, щоб знайти її, розташовану на скелі вище. Цей полюс повинен показувати символ "B".

Полюс 3: Спустившись з уступу з полюса 2, поверніть відразу вправо. Цей полюс повинен показувати символ "N".

Ви будете винагороджені Ріжок з кровопролиття.

# 2: Після отримання ударних стрілок, де Хел-Уолкерс поклоняється (оновлення здоров'я)

Виявивши артефакт 3 на мосту, і використовуючи тамраж, щоб зробити новий шлях, ви пройдете нішу, покриту соком. Він не буде мати кришталь, щоб стріляти.

Тим не менш, рухатися до Hel-Walkers поклонятися вперед. Ви будете поклонятися наступному Норнірському Скрині. Переможете їх і використовуйте дозатор соку, щоб відкрити нішу, яка раніше була заблокована (в ніші також є храм).

Друк 1: У номері з храмом. Поверніть праворуч і подивіться вгору.

Друк 2: Поверніться до кімнати з дозатором соку і використовуйте сок для опускання мостів. Коли ви переходите міст, подивіться правильно. Всередині є отвір з ущільненням.

Друк 3: Перемогли ворогів через міст, використовуйте колесо, щоб підняти міст на наступний рівень. Заморозити шестерні поруч. Підніміться по мосту і подивіться правильно. Ущільнення вздовж стіни.

Ви отримаєте Idunn Apple за ваші зусилля.

Дев'яте озеро: 4 Скрині Норніра

# 1: Пастка для Спайк-Вежі Спайк (Оновлення здоров'я)

Ідіть до кінця Тирського мосту (у напрямку до Передгір'я) і візьміть праворуч. Спуститься вниз і прямуйте головою. Після декількох кроків ви побачите Норнір Chest на лівій стороні. Ви повинні подзвонити три дзвони, щоб відкрити цей - але вони застрягли за трьома пастками шипів. Щоб опустити шипи, натисніть на поворотний стовп над грудьми.

Белл 1: Ліворуч від поворотного полюса.

Белл 2: Вгору і вправо від грудей Nornir.

Белл 3: Праворуч від дзвоника 2.

Заявити про своє Idunn Apple.

№2: На березі на забутих печерах (оновлення здоров'я)

Ви дійсно не можете пропустити цю групу Nornir. Ви побачите його на березі, як тільки ви причалитеся на забутих печерах. Спочатку вийміть ворогів, а потім поверніть ліворуч, щоб знайти печатки. На цей раз вони все в одному місці, але головоломка дещо інша.

Пломби розташовані на окремих обертових рукавах. Удар один, і всі руки обертаються. Вдарить інший, і руки швидше обертаються. У вас є лише кілька секунд, щоб вдарити всіх з них, так найкраща послідовність: Нижній, середній, верхній або верхній, середній, нижній.

Потрапивши в середину ущільнення, друге зупиняє всі ущільнення. Заповніть головоломку і відкрийте груди, щоб отримати Idunn Apple.

# 3: Outpost Light Elf після того, як вода опуститься вдруге

Після того, як вода в озері дев'ять спуститься вдруге, світловий ельфійський пост буде виявлено. Ліворуч від вежі Хельхейм - район з руїнами у воді. На острові є тролль 5-го рівня, а також кілька ворогів з отрутою високого рівня.

Переможете своїх противників і подивіться ліворуч від воріт. Розбити дошки, щоб розкрити кристал. Створіть легкий міст до грудей.

Друк 1: Подивіться на скелю за груди. Ущільнення - це рівень очей на протилежній стороні руїн.

Друк 2: З грудей поверніть праворуч. Пройдіть через ворота і зупиніться. Знову поверніть вправо і подивіться на розбитий міст у воді. У колонці найближче до вас колонка.

Друк 3: Звідти йдіть ліворуч і вниз по стежці. Слідуйте за нею всю дорогу - поки ви не зможете піднятися на стіну або вниз по ланцюжку. Пломба буде розташована в стіні воріт перед вами.

# 4: Скелі Ворона з використанням вітрів Хеля

Інша область, яка буде виявлена ​​після того, як вода в озері дев'ять спускається вдруге. Док на новій посадці в скелі Ворона. Зробіть свій шлях навколо шляху, і ви в кінцевому підсумку прийти до Норнір Chest природно. Щоб знищити пломби, вам необхідно очистити від знайденого тут зростання, а також використовувати вітри Хеля для вибору правильних рун.

Примітка: Щоб вибрати пробіги на стовпах навколо області, активуйте кожен стовп з Вітрів Хеля і нехай руни обертаються. Коли з'явиться потрібна руна, видаліть вітри Hel з вузла в інший вузол. Цей останній крок заблокує руну на місце.

Друк 1: Праворуч від грудей на найвищій скелі. Потрібно показувати символ "R".

Друк 2: Праворуч від грудей, але на тому ж рівні, що і груди. Потрібно показувати боковий символ "N".

Друк 3: Ліворуч від грудей, на скелі. Потрібно показувати символ "P".

Кладовка Фафніра: 1 груди Nornir

# 1: Лісова площа перед сховищем (Rage Upgrade)

Пройшовши Сіднір, ви повзете через скелю і вийдете в лісовий район. Як ви зробите свій шлях з crawlspace, ви можете знайти ворона сиділа на гілці в потоці (на лівій стороні, перш ніж піднятися на перший виступ).

Продовжуючи вперед, ви зустрінетесь з Reavers. Переможете їх і подивіться на праву сторону області для грудей Nornir. Ущільнення для цього грудей знову дзвони.

Белл 1: Прямо над грудьми.

Белл 2: Вгору і праворуч від грудей.

Белл 3: Над водоспадом у дальньому кінці району.

Винагородою за відкриття цього Норнірського Скрині є Ріжок з кровопролиття.

Хельхайм: 1 Норнір Скриня

# 1: Після отримання трофею "2 раунду" (оновлення Rage)

Коли ви повернетеся в Хельхайм, йдіть прямо і подивіться вниз. Це Nornir Chest знаходиться нижче в правій частині екрана. Ви не можете отримати це ще зовсім, але слідувати історії шлях протягом декількох хвилин, і ви зможете заманити його.

Зрештою, ви прийдете на корабель. Але замість того, щоб сісти на нього і продовжувати свою подорож, слідуйте шляху. Ви опинитеся на груди Nornir.

Друк 1: Там праворуч від грудей розташований гігантський блок. Перемістіть його на півдороги, а потім перейдіть до проміжку ліворуч. Задня частина блоку буде відкрита, а ущільнення буде всередині.

Друк 2: Перемістіть блок весь вихід. Ця пломба знаходиться за блоком.

Друк 3: Підніміться на блок після переміщення його повністю. Подивіться праворуч від грудей. Ущільнення знаходиться на стовпі у воді.

Храм Тира: 1 груди Норнір

# 1: За пасочками з шипами в сховищі Тіра (Символ Баунті)

Коли ви переходите по історії, ви прийдете до сховища Тіра. Безпека тут інтенсивна і стоїть на вашому шляху. У головному залі є три концентричні кільця, які вимагають використання вітру Хеля, щоб пройти повз. Кожен раз відкриває нову область викликів.

Коли ви використовуєте вітер Hel's на другому кільці, ви відкриєте дві двері. Один з ваших праворуч буде мати Nornir Груди, котрий є досить тяжкий пропустити.

Друк 1: У кімнаті з колесом. Оберніться з колеса, щоб знайти його в стіні за вами.

Друк 2: Заходьте в кімнату з заваленими з стелі пастками. Подивіться на праву руку першої пастки.

Друк 3: Перейдіть на груди Nornir і оберніться. Ущільнення знаходиться в невеликому отворі в нижній частині першої штучної конструкції.

Veithurgard: 1 Норнір Груди

# 1: Ліворуч від Дракона на скелі

Перейдіть до дракона і поверніть ліворуч. Продовжуйте шлях по мосту і через територію, подібну до богослужіння Стоунхенджа. Поверніть направо, вгору по сходах і знову вправо. Підніміться на невеликий виступ, а груди Veithurgard - прямо на скелі.

Друк 1: Коли ви наближаєтеся до грудей, поверніть праворуч, щоб дістатися до дверей. Пломба буде в стіні.

Друк 2: Продовжуйте повз груди, поки не дістанетеся до невеликого моста. Поверніть праворуч і ущільнюєте в скелях.

Друк 3: Продовжуйте з останнього ущільнення і поверніть праворуч, коли дорога розгалужується. Ідіть до кінця шляху, з якого відкривається вид на воду. Останнє ущільнення у скелях.

Конунсгард: 1 Норнір Скриня

# 1: Після збору міфічних елементів

Норнірський комод у Конунсгарді є найпотужнішою груддю, яку можна знайти у всіх Бог війни. Вона вимагає, щоб ви завершили всі пошуки на стороні гномів, представлені вам Брок і Сіндрі. Потім (!), Вам все одно доведеться пройти всю область, перш ніж потрапити на нього.

Однак, після того, як ви придбали три міфічні пункти, яким ви доручите вилучення, ви потрапите на балкон на своєму шляху назад. Там буде Nornir Chest. Щоб активувати ущільнення, вам знадобляться Вітри Хеля і швидкі рефлекси.

1. Активуйте пусту руну Вітрів Хеля
  2. Видаліть вітри, коли руна все ще порожня, щоб активувати її
  3. Закрутіть інший дзвінок з Вітрів Хеля
  4. Натисніть на стаціонарний дзвін
  5. Киньте сокиру, щоб вдарити два інших дзвони

Виконання всіх цих кроків повинно відкрити для вас Nornir Chest. Закінчити квест і отримати Як трофей нафти і води для завершення всіх пошукових квестів Брок і Сіндрі.

---

Бог війни це величезна гра, в цьому немає сумнівів. Є тонни предметів колекціонування, щоб знайти вздовж вашої подорожі. Від артефактів до святинь і Воронів Одіна, переконайтеся, що перевіряєте наш інший Бог війни гіди, поки ви тут.