Тінь гробниці Raider Crypt Локації керівництва

Anonim
Тінь гробниці Raider Crypt Локації керівництва - Гри

Зміст

Тінь грабіжника це довга гра, якщо ви завершуєте роботу. З редукторів і сховищ виживання до скриньок зі скарбами і фресками, є тонни предметів колекціонування.

Як ви граєте в грі, ви зустрінете різні склепи, багато з яких ви можете знайти, вивчивши або знайти карти. Всього є 10, і кожен з них має унікальний прилад, який ви не знайдете ніде. Ці пережитки (спорядження) несуть з собою певні пільги, які надають любителям Лари під час бою або допомагають їй краще використовувати тут інстинкти виживання. Деякі навіть допомагають їй легше знаходити ресурси.

Ви цього не робите необхідності їх бити гру, але вони допомагають. Так само, як виклик гробниці, ви повинні завершити їх, як ви зіштовхнетеся з ними, щоб максимізувати ваш playthrough і кінцевої гри влади.

У наведеному нижче посібнику ми переходимо туди, де ви знайдете кожну крипту, як потрапити всередину, і які залишки або предмети колекціонування ви знайдете в саркофазі в центрі кожного з них. До кожного з них також включено відеопроходи, які допоможуть вам швидше виконати їх.

Обов'язково ознайомтеся з нашими іншими посібниками у нижній частині цієї статті.

Crypt # 1: Перуанські джунглі

Basecamp: Обломки літака
Нагороди Vestige: Чоботи Eveningstar (збирайте більше природних ресурсів)

Перший склеп в грі знаходиться поруч, де ви вперше починаєте в перуанських джунглях. Після того як ви створений / знайдений ваш перший базовий табір, обличчям до уламків у маленькому ставку перед вами.

Ідіть прямо уздовж берегової лінії і піднятися на невелику скелю. Використовуйте свій лук і мотузка стрілка витягнути дерев'яну стіну і пройти всередину.

Як тільки ви досягнете першого місця, використовуйте важіль праворуч, щоб відкрити ворота перед вами. Слідуйте по стежці навколо, бачачи пастку про мотузку приблизно на півдорозі, щоб знайти фреска.

З фрески, йди праворуч і слідуйте по шляху до кінця. Відкрийте ворота, щоб зробити ярлик назад до початку крипти. Оберніться і шукайте тріщини в стіні зліва. Зайдіть всередину, щоб знайти кілька предметів колекціонування.

Ідіть назад до фрески і йдіть прямо. Ви спуститеся по набережній і знайдете саркофаг перед собою. Всередині, ви знайдете чоботи Eveninstar, шматок ноги передач, що дозволяє збирати більше природних ресурсів від кожного джерела (рослини, тварини і т.д.).

Crypt # 2: Перуанські джунглі

Basecamp: Руїни джунглів
Нагороди Vestige: Мис вечірньої зірки (збільшує тривалість ефектів сприйняття)

Ви знайдете цей склеп після того, як ви знайшли Іону біля решти уламків літака (після того, як ви перейшли з Крипт №1). З базового табору, не слідкуйте за Іоною ще. Замість цього поверніться вниз зона з водою.

Переплисти і піднятися на навпаки. Ідіть прямо по березі до кам'яної стіни в задній частині району. Підніміться вгору і використовувати гілку дерева пересуватися на іншу сторону.

Тепер ви побачите маленький ставок перед вами і більшу акваторію на спину. Переплисти через маленький ставок області і зруйнуйте стіну ви знайдете в спині. Пройдіть і переконайтеся, що натрапите колекціонування з правого боку приблизно на півдорозі вниз.

Коли ви продовжуєте, використовуйте свій лук і мотузка стрілка щоб зняти стіну. Перед тим, як увійти, дивіться праворуч знайти фреску.

Тепер іди через шлях Ви тільки що відкрилися. Продовжуйте уздовж і йдіть ліворуч коли зустрінеш ворота. Слідкуйте за пастка тут, розрізаючи мотузку. Після того, як ви роззброїли його, слідуйте по шляху, щоб знайти іншу колекційні.

З колекційного, оберніться і подивіться на ліву стіну; Ви побачите невелике відкриття. Пройдіть через це.

З іншого боку, використовуйте важіль на дальній стіні щоб відкрити ворота, які тільки що заблокували ваш шлях. Ідіть далі по стіні, щоб знайти інший важіль що відкриє інші ворота, що блокують ваш шлях.

Далі, перейдіть альпіністський район і просувайтеся до вершини, маючи на увазі декілька пастки по дорозі. Опинившись там, ви знайдете інше саркофаг. Всередині буде ваш наступний залишок, мис Eveningstar's. Цей шматок передач збільшує тривалість сприйняття трав'яних ефектів.

Крипта # 3: Кувек Яку

Basecamp: Кувак Яку
Нагороди Vestige: Чоботи дев'яти кроків (збирайте більше ресурсів з кожного джерела)

Ви знайдете два склепи в цій області.

Першу можна знайти за адресою починаючи з вогнища Кувек Яку перед рестораном / баром, де ви залишите Іона після прибуття в район. З ресторан / бар до спини, йдіть прямо.

Коли ви дістанетеся до міст, стрибати з лівого боку і переплисти до берега перед тобою ліворуч.

Коли ви потрапите туди, йдіть прямо вперед печера. Dive and плавати до самого кінця печери і підніміться на уступ ліворуч. Дотримуйтесь шляху навколо, переконавшись, що ви отримаєте предмети колекціонування по дорозі.

Коли ви входите в структури в кінці шляху, Поверніть наліво знайти карту на краю кімнати. Продовжуйте ділянку, щоб знайти фреска у сусідній кімнаті.

Після проходження фрески, ковзати вниз по набережній. Не забудьте пропустити великий стіни шипів як ви йдете вниз. Вони чергуються зліва, право, зліва.

Наприкінці, ви повинні будете стрибати та використовуєте ваш грейферний сокира до мотузки розгойдується поперек прірви.

Ідіть прямо, щоб знайти саркофаг. Вашою нагородою будуть дев'ять чоботів. Цей прилад дозволить вам збирати більше людських ресурсів з кожного джерела (збиті вороги і т.д.).

Крипта # 4: Кувек Яку

Basecamp: Мисливські угіддя
Нагороди Vestige: Condor Cowl of Urqu (збільшує тривалість фокусних трав'яних ефектів)

Crypt 4 також знаходиться в тому ж районі. Це буде найпростіший Crypt, щоб знайти і відкрити у всій грі. Однак, Вам знадобиться рушниця перш ніж ви зможете відкрити його, так що вам доведеться просуватися в грі трохи більше, перш ніж повертатися назад до цього.

Як тільки ви отримаєте дробовик, перейдіть до Базовий табір полювання.

Обличчям до вибухової бочки біля багаття і Ідіть прямо, обіймає банк по дорозі. Коли ви доберетесь до кінця, ви знайдете склеп на зліва.

Вибух відкрийте дерев'яний бар'єр і знайдіть саркофаг всередині.

Ви отримаєте залишок Condor Cowl Urqu для ваших зусиль. Ця передача збільшує тривалість фокусування трав'яних ефектів.

Crypt # 5: Приховане місто

Basecamp: Храм Кукулкана
Нагороди Vestige: Дерев'яні патрони Yaway (забезпечує додатковий захист від вогню та нокдаунів)

Цей крипт може бути найважче знайти в грі. Якщо ви не орел, то існує значний шанс, що ви забудете про це.

Від багаття біля храму Kukulkan basecamp, йдіть прямо до мосту.

Замість того, щоб перетнути його, ходьби направо, до край скелі.

Один раз на краю, злазити над боком і спустіться вниз. Swing стрибок через на скелі на лівій.

Одного разу там, повзати через отвір і слідуйте по шляху. Відразу після вас повзати через наступний простірВи будете ковзайте вниз у камеру нижче. Як ви проходите, переконайтеся, що захопили колекційні праворуч - навпаки фреска.

Далі йти через кімнату і стрибати на противагу перед вами (одна в кімнаті з усіма тілами і глибокою ямою). Їдьте на противагу до кімнати нижче.

Тільки вперед зліва ви знайдете саркофаг. Всередині буде пережиток: Дерев'яні Нагороди Yaway. Цей механізм забезпечує додатковий захист від вогню та нокдаунів.

Будьте впевнені, щоб стежити за предмети колекціонування як ви зробите свій вихід з склепу. Щоб побачити, як пройти весь шлях - і які пастки і незначні головоломки чекають, перевірте відео вище.

Crypt # 6: Приховане місто

Basecamp: Храм Кукулкана
Нагороди Vestige: Жилет війни Ch'amaka (збільшує захист від атаки ближнього бою)

Це не може бути фактично шостою криптою в грі, так як ви можете знайти інші крипти раніше в Hidden City. Тим не менш, ми помістили його в цей слот, тому що ви будете стикатися з ним, як ви прогресуєте історію, поставивши його п'ятим в рядку, якщо ви підключаєте через розповідь.

Одного разу ви проникнути в культ і закінчити сцену зрізу з головним антагоністом гри у верхньому міському храміВи опинитеся на скелях, що виходять на бурхливу річку.

Як тільки ви зробите це на іншу сторону, не йдіть прямо до своєї мети.

Замість цього йдіть ліворуч і піднімайтеся по скелях доки не досягнете кінця шляху. Там ви знайдете вхід до наступного склепу.

Увійдіть і донизу печери. Використовуйте свій лук і канат стрілки витягнути перед вами дерев'яний бар'єр. Продовжуйте йти піднятися на вершину скель вздовж шляху.

Коли ви доберетесь до вершини, rappel та swing-стрибок поперек до прірви з воротами. Переконайтеся в тому, щоб бути обережним, тому що ви можете впасти з краю, оскільки це настільки неглибоко.

Пройдіть через ворота і до кінця шляху, щоб знайти саркофаг. Жилет війни Ch'amaka буде вашою нагородою. Це забезпечує підвищений захист від атаки ближнього бою.

Crypt # 7: Приховане місто

Basecamp: Покинуте село
Нагороди Vestige: Чоботи Манко (забезпечують приховування при полюванні хижаків)

Цей може бути дещо біль, щоб дістатися, якщо ви не звертаєте уваги на планування землі.

Перейдіть до Покинуте село базовий табір. Від багаття, слідуйте по шляху, коли він криві трохи вправо потім прямо.

Коли ви досягнете Кам'яні арки вперед, шукайте сходи висить від будівлі праворуч.

Підніміться по сходах і слідуйте по лінії даху ліворуч.

Перейти до дерево перед вами, потім стрибати до піднесений кам'яною стіною перед цим (праворуч від іншої кам'яної арки).

Ідіть прямо попереду і з'єднати два стовпа каната щоб створити шлях через воду нижче.

Підніміться вгору скелі і шукайте криптова вхід у верхній частині, схована в скелі з правого боку.

Коли ви слідуєте по шляху, переконайтеся, що вирізали мотузку пастка котрий тільки повз crouching секція, тоді коли ви дістаєтеся до добре, перевіряєте будь-яку сторону для collectibles перед тим як стрибати.

Після стрибків у свердловину, плавати вниз і шукати отвір вздовж країв. Пройдіть через це відкриття і плавати весь шлях до дерев'яна барикада в кінці. Якщо ви подивитеся ліворуч від барикади, в тій частині печери, яка виступає вліво, ви знайдете колекційні на кам'яний вівтар висічена в стіні печери.

Коли ви будете готові, зруйнуйте барикаду і продовжити. Наприкінці, ви прийдете до набору кроки. Підніміться на них і шукайте предмети колекціонування у кімнаті, в якій ви знаходитесь. продовжуйте сходи і саркофаг буде на вершині.

Вашою нагородою будуть Чоботи Манко. Вони забезпечують приховування при полюванні хижаків.

Crypt # 8: Приховане місто

Basecamp: Рибальський район
Нагороди Vestige: Немає

Цю крипту можна відкрити лише за допомогою сторона місії "Зірка перехрещена", від якого ви отримуєте Учу в печері Черепа.

Після того, як ви завершите першу частину побічної місії, вам буде доручено знайти Амулет Спасителя. Ви можете дістатися до області, в якій цей склеп знаходиться раніше, але вхід відкриється тільки тоді, коли ви почнете шукати Амулета Спасителя.

Від Рибальський район вогнища, дивись прямо уздовж берега озера.

Підйом дерево між вами і найближча хата. Підніміться по всьому краю скелі і захопіть все предмети колекціонування у таборі зверху.

Подивіться вздовж обличчя скелі справа знайти вхід у склеп.

Опинившись всередину, пройдіть по шляху і повзайте під пастка для списа. Тим не менш, будьте обережні, щоб не потрапити в піт-пастка що лежить за межами.

Візьміть фреска в кінці шляху і використовуйте свій підбирати сокиру щоб відкрити стіну ліворуч. Проходити та зняти з охорони пастки по дорозі (будьте обережні, прокотившись під першу ловушку списа, тому що це легко викликати одразу після неї). З іншого боку пастки, захопіть все предмети колекціонування в кімнаті і піднятися вгору Ліва сторона стіни перед тобою.

Коли ти падіння вниз, ти хочеш їдьте прямо. Тим не менш, ви можете піти прямо в камеру, а потім знову вправо (повзати під дверима), щоб досягти іншої камери з золотом всередині.

Поверніться на первинний шлях і слідуйте за ним до мосту, який веде до саркофагу.

Не святкуйте ще - це те, де все стає трохи складніше. The мост обрушиться коли ви намагаєтеся перетнути його, занурюючи вас у воду нижче. Заплив вниз і знайди отвір у стіні щоб дістатися до іншої частини району.

Опинившись у цю частину храму, дивіться праворуч. На задній правій стороні ви побачите важіль. Натисніть, щоб підняти рівень води.

Пропливайте через двері на протилежному кінці, плавати до поверхні, потім переплисти до сусідньої кімнати. Всередині цієї кімнати ви знайдете іншу важіль на задній правій стороні. Киньте його і плавати так швидко, як можна назад до дверей, через які ви прийшли до закриття.

Ви будете повторювати процес в третій раз, за ​​винятком того, що на цей раз ви будете пропливати через отвір у стелі, оскільки двері занадто швидко закриваються. Зламайте барикаду, пропливаючи через тріщину в стіні, і поверхню в sarcohpoagus.

Ви не отримаєте залишок для цього. Замість цього, ви будете 125 exp та 750 salvage.

Crypt # 9: Приховане місто

Basecamp: Дикі джунглі
Нагороди Vestige: Наголівники шести небес (швидше відновлення здоров'я)

Цей склеп знаходиться біля входу до могили «Виклик» Область Диких Джунглів прихованих міст.

Від базовий табір, йди зліва, слідуючи маркерам Challenge Tomb. Коли ви дістанетеся до глибока вода, черга зліва знову і піднятися на набережну, а потім дерево.

Перемістіть скелі обличчя повз водоспад. Коли ви доберетесь до вершини, поверніть право і ввести крипту.

Будьте обережні підлогова пастка під час входу. Перестрибніть через нього і підніміть колекційні.

Пройдіть через тріщини в стіні і забрати предмети колекціонування у сусідній кімнаті. Дотримуйтесь шляху прямо для золота або дотримуйтесь шляху до право до наступної області.

Наприкінці шляху стрибати вниз донизу камери. Буде стіну, щоб зламати з вибором для просування. Зверніться до зліва і підйом аж до пошуку колекційні. І подивіться на стіна навпроти щілини стіни знайти фреска.

Переглядати розривна стіна і розгойдуватися над піт-пастка просто всередині. Дотримуйтесь шляху вниз і пройдіть Стінки, що піднімаються праворуч. Перейдіть цим способом, щоб продовжити або повернути ліворуч, щоб перейти до кінця шляху до колекційні.

Повернутися на головний маршрут, пройти по дерев'яні балки у верхній частині скелі, щоб знайти саркофаг. Вашою нагородою буде Гривс Шість Небо. Це робить ваше здоров'я більш швидким.

Crypt # 10: Місія Сан-Хуана

Basecamp: Ріверсайд
Нагороди Vestige: Позолочений жилет Канту (збільшує досвід полювання)

Щоб отримати доступ до цієї склепи, потрібно запустити назву бокової місії "Досліджуйте місцеві таємниці", які ви можете отримати від двох дослідників біля річки, ліворуч від багаття RIverside. Як і Crypt 7, ви можете знайти вхід до цього в будь-який час, але він не відкриється, поки ви не почнете цю місію.

Від двох дослідників, перетнути річку і слідуйте по шляху повз вовчого ясла.

Підійдіть до хрест біля ясла і натиснути на хрест на п'єдесталі. Введіть склеп і вниз. Коли ви дістанетеся до друга крапляВи можете просто стрибати вниз оскільки вода нижче.

Переплисти до Ізабелла. The саркофаг буде поруч з нею. Відкрийте його, щоб отримати Kantu's Gilded Vest, який дає вам більше досвіду для полювання.

Переконайтеся, що перегляньте відео вище, щоб отримати всі предмети колекціонування, які розкидані по шляху виходу склепу.

---

Це кожен склеп Тінь грабіжника. Обов'язково ознайомтеся з нашими іншими покроковими інструкціями та посібниками для предметів колекціонування, кращих навичок та рішень для могил Challenge.

Пов’язаний вміст:

• Тінь оглядача Tomb Raider
  • Виклик гробниці Керівництво
  • Випробування посібника з колекціонування орел
  • Керівник Змія керівництво головоломки
  • Повне керівництво Комумель колекціонування
  • Керівництво по колекціонуванню перуанських джунглів