Uncharted 4 & colon; Довідник із скарбів кінця злодія

Anonim
Uncharted 4 & colon; Довідник із скарбів кінця злодія - Гри

Зміст

Поки Uncharted 4: Кінець злодія має стійкий Натан Дрейк і його команда, що полювали на давно втрачений скарб Генрі Ейвера, Дрейк ніколи не був у пригоді, не знайшовши інших маленьких артефактів на шляху до великого, золотого дня оплати. Як свідчать досвідчені гравці останніх трьох ігор, четверта партія по праву включає в себе таємні скарби, приховані від вашого побитого шляху, які тільки ваші довірені інстинкти і цікавість можуть допомогти вам виявити.

Ми були зачеплені з ми отримали ранній доступ, та тому що ми пірнаємо, піднімаємось, та стріляємо наш шлях через розкішні каньйони та шикарні вілли, ми почали jotting вниз інструкції на де знайти чудові скарби приховані через гру. Таким чином, ми продовжуватимемо оновлювати цю сторінку, коли буде відновлено більше дрібничок.

Uncharted 4 Скарби за главою

Розділ 1

Немає скарбів

Глава 2

Кількість скарбів: 2

1. Після того, як Vargos звільнить вас, зверніться до місця, де знаходиться ваш грейфер приховано. Ви побачите глибокий колодязь, в який ви зможете стрибати. Ви знайдете Підвіска панамського кота приховані в кутку.

2. Перш ніж потрапити до вежі, всередині невеликої кімнати з набором зламаних сходів і листа, то Ножа складного ножа можна знайти поруч з однією з стовпців.

Глава 3

Кількість скарбів: 4

3. З самого початку глави 3, плавати вперед, поки не побачите великий журнал, що піднімається двома скелями. The Чірікі Акула брелок можна знайти прямо під ним.

4. Плавати далі і шукати скельну споруду з отвором. Тільки повз його на землі є Античний замок. Важко пропустити.

5. Після того як ви доїхали до зануреного поїзда, відправляйтеся на північ від верхньої частини поїзда, повз бур'янів до скель. An Античний Pocketwatch сидить на стіні.

6. На човні, підніміться вгору по сходах і подивіться на стелажі праворуч, щоб знайти Антична марка аркади.

Розділ 4

Немає скарбів

Розділ 5

частина 6

Кількість скарбів: 9

7. Дотримуйтесь шляху від початку розділу. Після того, як ви потрапили в розвиток дороги, з віллами праворуч, замість цього поверніть ліворуч і подивіться на землю біля скелі зліва, щоб знайти Могольський контейнер для води.

8. Після першого набору охоронців відправляйтеся прямо вперед до дерева груші. A Чашка з латуні сидить на забитому вікні.

9. Після того, як пограбування починається зсередини особняка, замість того, щоб слідувати за Салліваном і Сем, оберніться і ввійдіть у кабінет за вами. Ви знайдете Віскінг плащ Clask на столі зрілі для прийняття.

10. Поверніться до наступних Салліван і Сем. Протиснувши повз групу людей, повісьте прямо до відкритого балконного входу. Для вашого безпосереднього права є Перламутр на виступі.

11. У підвалі слідуйте за Сем, поки не ввійдете в кімнату зі складеними столами в освітленому місці ліворуч. Підніміться вгору по сходах і знайдіть Перська бронза чаша праворуч, сидячи на столі.

12. Слідуйте Сэму вперед і спускайтеся вниз по сходах. Потрапивши внизу, оберніться і пройдіть під сходи, щоб знайти Мідь Перукарня Чаша.

13. Після того, як ви побачите камеру (радіо?) Через заблоковані ворота, оберніться і опуститеся на балкон за вами. Праворуч від вас масштабуйте стіну і направляйте її прямо за рог. Після цього ви можете опуститися на маленький дах на даху і захопити Сирійська ваза від землі.

14. Коли Сем скидає сходи до вас, і Натан намагається невдало зв'язатися з Салліваном, а не слідувати за Самом, повісити ліву. Підніміться на перший дах і перейдіть на сусідній балкон. Ви знайдете ще один прихований скарб на виступі.

15. Розмахуючи від полюса до полюса, приземлитеся на платформу і повісьте на виступ вперед, потім підніміться прямо на стіну, щоб схопити Могольський кинджал.

Розділ 8

Кількість скарбів: 11

16. На початку глави направляйтеся вперед і вправо в печеру і знайдіть скарб на краю.

17. Поверніться назад на шлях, але рухайтеся прямо по схилу, слідуючи за сніжною дорогою. Ваш наступний скарб випадково лежить на землі між двома скельними утвореннями.

18. Перед тим як підірвати двері динамітом, відправляйтеся до самої спини до скелі, де розкидані зелені та сині контейнери. Скарб заправлений на самому краю скелі.

19.Після підйому через отвір у стелі через рухомий контейнер, киньте динаміт на низьку підвісну печеру вперед, щоб розірвати її. Всередині знаходиться інший скарб.

20. Наближаючись до вершини гори, коли кружляють її, можна приховати виступ. На ньому можна знайти скарб.

21. Перш ніж просити про допомогу від Сама, щоб підняти двері, ліворуч від дверей, піднятися на сторону структури. Ви опинитеся всередині невеликої бухти зі статуєю - ваш скарб сидить прямо під ним.

22. Коли ви досягли дна склепу, повістіть ліворуч у невелику кімнату, де під статую статуя долоні стоїть скарб.

23. Після того, як ви повернетеся на вулицю, шукайте низький висячий печерний шлях, щоб знайти піратський пістолет і ще один скарб.

24. На платформі, що дивиться в бік океану (ви можете побачити великий хрест на скелі нижче у воді), перестрибніть з однієї платформи на іншу і вирушайте у велику печеру. Скарб сидить на маленькій коробці всередині.

25. Після того, як Сем допомагає Натану і говорить про гарячий какао, негайно йдіть ліворуч і відхиліться вниз по стіні до видимого шляху, який веде до прихованої платформи. Скарб легко помітити на землі.

26. Перестрибуючи з дерев'яної платформи на платформу, пройдіть під дерев'яними сходами і знайдіть скарб під ним. Легкий пікнік.

Додаткові предмети колекціонування будуть додані, коли ми їх виявимо. Поверніться за оновленнями!